Sosyal Medya:
0850 259 00 99

Octoffice [Geliştirme Aşamasında]

(Bulut Tabanlı Alarm Merkezi Yönetim Yazılımı)
octoffice

Octoffice, Alarm takip merkezleri için alarm cihazlarından gelen sinyalleri toplama, bu sinyalleri kategorize etme ve alarm takip merkezlerinin hangi abonesine ait olduğunu tespit etme, ilgili aboneye ait bir özel durum var ise bu özel senaryoları gerçekleştirme işlemlerini yerine getirmektedir.

Güçlü bir yedeklilik ve hızlı çalışan bir altyapıya sahiptir. E-posta gönderimi, SMS gönderimi, IVR araması gibi özelliklere sahiptir. B2B çalışan bu sistemi kullanan firmalar kendi kullanıcılarını yönetebilir ve kendi kullanıcıları için mobil uygulamalar yayınlayabilir. Standart alarm protokolü kullanan tüm cihazların sinyallerini toplayabilir ve yorumlayabilir.

Detaylı bilgi için octoffice.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Sinyal Alıcı / Sinyal İşleyici Servisi: Alarm merkezi abonelerinin lokasyonlarında bulunan cihazlar TCP / IP üzerinden belirli alarm gönderim formatlarında belirli sunuculara sinyal gönderir. Bu cihazların üreticilerinden temin edilen yazılımlar veya receiver cihazları bu sinyalleri toplar ve belirli bir adrese raporlar. İlgli sunuculara kurulmuş olan sinyal alıcı servisimiz raporlanan bu sinyalleri toplar, sinyalin geçerliliğini kontrol eder eğer geçerli bir sinyal ise bu sinyali alır ve sinyal işleyici servisine iletir. Sinyal işleyici servisi bu sinyali belirli formatlara göre anlamlı hale getirir ve kategorize eder. Kategorize edilen sinyal bir senaryoya ait ise bu senaryoya ait servise gönderimi sağlanır. Örneğin kategorize edilen sinyal için e-posta veya sms gönderimi sağlanabilir.

E-posta Gönderim Servisi: Alarm merkezi abonelerinden gelen sinyaller kategorize edildikten sonra eğer sinyal kategorisi için bir e-posta gönderim senaryosu hazırlanmışsa sinyal anlık olarak ilgili abonenin e-posta adreslerine bildirim yapmaktadır. Ayrıca eğer periyodik bir rapor oluşturulmuş ise belirli periyotlarla alarm sisteminden gelen sinyaller belirtilen kişilere mail üzerinden raporlanabilir.

SMS Gönderim Servisi: Alarm merkezi abonelerinden gelen sinyaller kategorize edildikten sonra eğer sinyal kategorisi için bir SMS gönderim senaryosu hazırlanmışsa sinyal anlık olarak ilgili abonenin telefon numaralarına sms gönderimi yapmaktadır. Bu SMS’ler daha önce BTK’ya kayıt edilmiş ve entegresi sağlanmış başlıklar üzerinden gönderilmektedir.

IVR Otomatik Arama Servisi: Alarm merkezi abonelerinden gelen sinyaller kategorize edildikten sonra eğer sinyal kategorisi için bir IVR arama senaryosu hazırlanmışsa sinyal anlık olarak ilgili abonenin telefon numaralarını arar ve sanal robot üzerinden sesli mesajlar okur. Alarmın alındığının onaylaması için IVR belirli bir tuşa basılmasını bekler ve tuşa basıldığı anda bildirimi tamamlar. Eğer telefona ulaşılamaz veya istenilen tuşlama yapılmaz ise sistem aramanın bildirimin gerçekleşmediğini varsayarak arama senaryosunu tekrar başlatır.

Mobil Uygulama Çözümleri: Alarm Takip Merkezi aboneleri veya bayileri, alarm sistemlerinin durumunu ve Alarm merkezine gelen son sinyalleri görebildikleri gibi desteklenen panel marka ve modelleri için alarmı kurma / çözme özelliklerinden ve alarm durumlarında bildirim alma özelliklerinden yaralanabilirler. Ayrıca bayiler kendi abonelerinden gelen sinyalleri anlık olarak izleyebilir ve bir teknik servis çalışması başlatabilirler.

Kamera Entegrasyonu: Alarm Takip Merkezi aboneleri, evlerine bağlanan kameraları anlık olarak web ve mobil uygulamalar üzerinden izleyebilirler.

SIP Entegrasyonu: Alarm Takip Merkezi operatörleri, SIP entegrasyonu ile web uygulaması üzerinden bir IP santrale bağlanabilir ve çağrıları web uygulaması üzerinden hızlıca gerçekleştirebilir.

Teknik Servis Modülü: Her Alarm Takip Merkezi abonesinin montaj ve diğer teknik işlemleri bir teknik servis firması tarafından yapılır. Aboneler ile ilgili tüm fiziksel işlemler teknik servis firması tarafından yapılır ve Alarm Merkezi -> Teknik Servis -> Abone şeklinde bir düzen bulunmaktadır. Web ve mobil uygulamaları üzerinden bu düzen yönetilebilir ve alarm merkezi operatörleri herhangi bir arıza durumunda aboneleri için bir servis çalışması başlatabilir. Servis çalışması açılana aboneleri teknik servis firmaları görüntüleyebilir ve işlem başlatabilirler.